joi, iulie 09, 2009

What does it take to be happy?

Am fost sambata in mall. Ca de obicei, multa lume, perechi care se tin de mana, fetze zambitoare, relaxation. Unii dintre cei de acolo mi s-au parut a fi intr-adevar fericiti, dar nu stiu dak era doar o aparenta. Asa ca intrebarea mea pare fireasca: Suntem fericiti? Ce te face pe tine fericit? Un job bun, o familie, un loc caldutz acasa, prieteni, gone fishing sau going out pur si simplu. Toate acestea par a fi dorinte/obiective de realizat pentru oricine. Apoi, ma gandesc ca daca am avea toate acestea, am fi totusi fericiti? Sau doar tindem sa obtinem acel lucru, care ne bucura, ce-i drept, cand il realizam.... Si apoi? Ne pierdem in neantul fericirii? In jurul meu am auzit multe persoane spunand ca nu sunt fericite, chiar daca au poate tot ce credeau ca-si doresc. Ce mai trebuie? Sustenabilitate... da, da... un cuvant prea tehnic pentru tema asta... dar atat de real. Daca am obtinut un lucru drag noua... TREBUIE SA-L PASTRAM. Daca avem un om alaturi, pe care il iubim.... TREBUIE SA-L PASTRAM! Daca avem un prieten adevarat langa noi.... TREBUIE SA-L PASTRAM! Sau mai bine zis: "Ce-i al meu, al meu sa fie!". Beatitudinea pe care ti-o da starea de fericire nu dureaza la nesfarsit, daca nu o mentinem noi alive. Mereu intervin probleme de viatza, care par adevarate sarituri peste garduri. Si ce daca? Vin si pleaca. Dorintele noastre raman. Ceva ce da sens existentei tale, fie ca e o idee, un scop, o speranta... acestea raman. Cum raman? Cu efort, determinare. Fara renuntari! Fara amanari! Asta inseamna sa fii fericit. Sa traiesti pentru ceva, pentru cineva... sa ai mereu un scop, un plan. Deci, cam cat ne ia sa fim fericiti? O viatza? Da, uneori ni se pare cam mare pretul asta. Dar ce frumos este cand se intampla. Suntem rasplatiti!!!!!!! Un sfat: Deschideti-va aripile spre fericire!