sâmbătă, iulie 11, 2009

Taste like MOJITO!!!!!!!!!!!!


Daca ai uitat cumva gustul de a te intalni cu prietenii in weekend si de a vedea impreuna un film... Incearca! E foarte placut! In addition, un pahar de Mojito pregatit romaneste! Cum? Pai, in primul rand, trebuie neaparat sa intri intr-un Mega Image (preferabil, cel de pe Bd. Dacia) ... iar dupa ce te-au renegat prietenii ca ai facut dezastru pe rafturi....si ai gasit, in final, sticla de Bacardi si lime-ul aproape verde-galbui, dai sa pleci... Mai si platim? Da, trebuie, am fost scanati de o security-lady care aproape ne-a smuls sticla din mana.... Ne-am uitat la fetzele noastre si ne-a pufnit rasul... Aratam cam luati, nu-i asa? Relax, doamna doar isi notase seria de la sticla pe un catastif... Secondly, tre' sa treci cu prietenii prin intersectia Eminescu cu Dorobanti. Cine stie? Poate vezi pe cineva cunoscut si te bucuri! Finally, am ajuns cu totii la destinatie ... Mojito? Combinatie: cine sparge gheata, care aduce menta din ghiveci, mai trebuie zahar brun, lamaie tocata bine (eu sunt la aparate) si.... Bacardi cu apa minerala, Schweps, Sprite, cine vrea, ce vrea..... Si neaparat paie roz din Ikea. Acum se bat cine face clatitele....Yummy!!!! Pardon me! Eu sunt cu butoanele de la laptop si cu paiul.... ca sa va descriu actiunea! (http://www.youtube.com/watch?v=bIv5gsjDfaU
P.S.Sisbombo, ne e dor de tineeeeeeeeeeeeeeee!!!