vineri, octombrie 02, 2009

Relax, Take It Easy!

Din cat se vede, semnalul ca a inceput toamna nu a fost dat numai de natura, ci si de catalogul incarcat de activitati profesionale si de cel legat de studii.... Au inceput conferintele, sedintele (nu alea foto!!!).... A inceput si scoala, au inceput examenele de intrare la post-universitare, colegii ... Uff... am crezut ca, dupa ce am trecut si eu anul asta, din nou de ele (ca, deh, nu o sa ma apuce dintr-o data admiraţia doar pentru matura!), poate am scăpat.... Ash', de unde?!! Abia de-acu' începe greul.... Invatzat, invatzat, invatzat.....Si o agitatie continua! Asa ca o sa incep cu o gura de oxigen sau cu un weekend in care sa-mi inchid telefoanele si sa dorm pe mine, caci nu mi-ar strica! Si categoric, fara vitaminele care iti dau o pofta de mancare de-ti fac gaura in frigider.... Mai bine cu yoga sau cu muzica in surdina! 
So, just relaxation for now, all the others... la timpul lor!