joi, octombrie 08, 2009

As zice "Buna ziua am dat, belea am capatat!", dar nu-i bai!



Pentru ca m-am reintors in cuibusorul meu caldutz ca o barza ratacitoare, ce mi-am zis eu.... Eh, acum ca esti pe ciocul tau, mai barza, fa bine si intra prin arta aia culinara pe care nu prea o practici si da o tura! Nu vreti sa stiti rezultatul. O criza de "bila" de toata frumusetea, care petrecu cu subsemnata o noapte si o zi, perpelindu-ma cand la bal, cand la spital. Greu-greu, dar trecu! Hmmm... ce credeti voi ca-si zice o barza dupa amortirea asta? La baza e potolul! Gramada la peste sau translatat in versiune "umanista", daca am scapat, de ce sa nu o iau de la capat? Dap... asa ar zice o barza obisnuita! Eu, mai cu pedigree, mi-am invatzat lectia cam la a treia incercare in doua saptamani si, de data asta, am zis pas. Asa ca... let's subscribe to a brand new resolution: no cigarettes, less coffee, lesser cola (chiar sa nu va asteptati la mai multe minuni intr-o saptamana!) and diet, diet, diet. Pot sa va explic doar ca barza este un pic mai silhouette.... Hehehe, good news!