joi, iulie 23, 2009

Dor de vacanta!

Home alone...... Ceva imi miroase like a Miami in micul meu apartament. A vara torida, umeda si lipicioasa.... Combinata cu parfumul meu de mere cumparat ultima data. Hmmm.... Incerc sa ma imaginez agatata intr-un pom ca Mowgli in jungla, cantand The Bare Necessities cu Baloo . Fara griji, fara stres, simtind doar dogoarea soarelui printre crengi si adierea unui vant pierdut de fratii lui mai mari... Aaaaa, am inceput sa delirez... as vrea eu in vacanta, dar acusi... nu pot. Obligatii (profesionale) si necesitati de ordin material ma cam impiedica sa o iau ca un fluture pe campii. Dar, ar fi frumos, ar fi super sa simt ca o saptamana e doar a mea. Sa zburd spre Miami de Romania sau sa urc pe Kilimanjaro din spatele casei bunicii, oriunde, dar sa fiu eu cu mine si cu persoana mea. Pentru cei care va e dor de vacanta.... ooooo, fratii mei.... sa punem de-o greva mica in weekend si sa ne agitam prin Herastrau... O sa vina si saptamana noastra!