miercuri, noiembrie 18, 2009

Amintiri

Zilele astea sunt intr-o stare mai emotionala, sa zicem, poate in special din cauza faptului ca viatza mea penduleaza intre serviciu si casa si retur, doar atat ... Asa ca in singurele momente pe care incerc sa le petrec cu mine insami, evadez in gand ca-n reclamele acelea cu iaurturi... cand brusc te trezesti in Bora, Bora... Tare fain, daca nu ai alta alternativa! Si in multe dintre aceste pelegrinari deosebite imi amintesc ce frumos era acum vreo 20 de ani... cand eu eram pe atunci la generala! Ce ore super erau cele de cor sau de sport, eu fiind prin natura mea trecuta o sportiva si o corista (fara alte intelesuri, da?)... Eh, erau multi prieteni, colegi cu care ma intreceam pentru locul I in clasa, baietzi dragutzi... super. Imi lipsesc oamenii de atunci, desi cred ca si in ziua de azi pot sa ma laud cu prieteni deosebiti, dar cel mai mult imi lipseste spiritul liber si modul de a trai fara grija. Era frumos chiar si la inviorarea din pauza cea mai lunga, era frumos si cand ningea si primeam in freza zeci de bulgari de zapada si era frumos cand mergeam la practica agricola si cantam toti in autobuze. Acestea sunt amintiri placute, pe care le retraiesc in gand si care imi ridica moralul, dandu-mi iar pofta de viatza. Nu totul este gri, nu-i asa? Merita sa profiti de orice moment frumos si sa-l pastrezi la loc secret...