miercuri, august 26, 2009

Dur, Dur, D'Etre Bebe!!!!

Acest mesaj trebuie citit de proaspetii si viitorii parinti!
Eh, astazi nu m-am dus la concertul Madonnei si nici n-o sa regret vreodata. Poate copiii o sa-mi sara in cap si o sa zica candva "Esti dusa, mami! Cum sa lipsesti de la asa ceva?!". Hahahaha.... pana o sa-mi zica ei asta.... sa astept sa se nasca, sa faca ochi, sa planga, sa mearga de-a busilea.... etc... Si sa faca ceva scoala! Sau daca nu scoala... ii face mama fotbalisti. Stelisti!!!! Pe mine si pe fratele meu, ai nostri ne-au trimis sa practicam multe sporturi... inot, tenis, balet, handbal...... dar nu s-a prins decat cel legat de statul in fatza calculatorului de dimineata pana seara.... E si asta un sport, nu credeti? De ce va scriu eu despre asta desi nu ma incadrez in categoria voastra, a parintilor? K sa savurez cu voi momentul! Sa va spun indirect ca va sunt alaturi, ca stiu ce va asteapta si ca e greu sa ai si sa cresti un bebe, dar e frumos sa realizezi asa ceva in viatza...chiar daca sunt nopti nedormite si bazaieli non-stop. Eu asta vad permanent pe chipurile parintilor mei. Implinire si fericire pentru copiii lor! Asta va doresc si voua!!!!!